.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی مرگ کرونایی در کمین ۲۸۰ هزار مازندرانی در صورت تزریق نکردن واکسن
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۸۰هزار مازندرانی تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و این افراد در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز،  سیدناصر عمادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۸۰هزار مازندرانی هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند،اظهار کرد: این افراد با ابتلا به کرونا به طور جدی در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

وی گفت: خانواده‌های این افراد هم می‌توانند در معرض آلودگی بیماری کرونا قرار گیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: با بازگشایی مدارس افرادی که واکسن را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند کانون انتقال بیماری به دانش‌آموزان باشند.

 عمادی تصریح کرد: در ابتدا بسیاری از ایده‌های خرافه تایید کرده بودند که ممکن است کسی واکسن زده به بیماری سخت یا سرطان مبتلا شود که بر اساس تحقیقات به عمل آمده هرگز چنین مطلبی ثابت نشده است.

وی یادآور شد: تزریق واکسن تنها هیچ خطری برای فرد نخواهند داشت بلکه در صحت و سلامتی آنها و نیز در جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران هم بسیار موثر و مفید خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان، از کسانی که واکسن را دریافت نکرده‌اند، خواست حتما در مراکز تزریق واکسیناسیون حضور یابند و واکسن را تزریق کنند./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.